Lokalna Akcijska Grupa "Posavina"
  • Naslovnica
  • Vijesti
  • Multimedija
  • Eno-gastro karta
  • Projekti
  • O nama
    • Natječaji
      • LAG natječaji 2023.-2027.
      • LAG natječaji 2014.-2020.
      • Aktualni natječaji
    • Dokumenti
    • Statut
    • LEADER program
16. travnja 2018.

JAVNI POZIV ZA PRIJAVU KRAJNJIH KORISNIKA U PROGRAMU ZAPOŠLJAVANJA ŽENA – “Zaželi” u projektu “Radom za zajednicu i sebe!”

JAVNI POZIV ZA PRIJAVU KRAJNJIH KORISNIKA U PROGRAMU ZAPOŠLJAVANJA ŽENA – “Zaželi” u projektu “Radom za zajednicu i sebe!”
16. travnja 2018.

Pozivamo sve starije osobe, osobe u nepovoljnom položaju (osobe s invaliditetom, kronični bolesnici), te osobe kojima je potrebna pomoć, potpora i podrška u kućanstvu da se jave u Općine Brodski Stupnik, Nova Kapela i Oriovac ili na broj telefona od LAG-a Posavina 035/221-535 najkasnije do 19. travnja 2018. godine.
Pomoć, potporu i podršku će im pružati žene zaposlene u sklopu provedbe projekta “Radom za zajednicu i sebe!”

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Podijelite članak:
Prethodna vijestOpćina Sibinj ugostila mladu sportašicu Nikolinu DevčićSljedeća vijest POZIVNICA NA UVODNU KONFERENCIJU PROJEKTA „Radom za zajednicu i sebe!“

Odgovori Otkaži odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

LAG Posavina

Sjedište
Stjepana Radića 52
HR – 35253 Brodski Stupnik
Matični broj: 02745275
OIB: 46497463470

Poslovni račun
ADDIKO BANK d.d. 25000091-101377857
IBAN HR4725000091101377857
SWIFT (BIC): HAABHR22
035/221-535
info@lag-posavina.hr

Naša Facebook stranica

Najnovije vijesti

Održana je 34. Redovna Izborna Skupština LAG-a Posavina9. svibnja 2025.
1. Natječaj za provedbu intervencije 2.1. “Razvoj integracije i identiteta lokalne zajednice”11. travnja 2025.
Član LAG-a Posavina Zoran Pavletić imenovan Veleposlanikom Klimatskog pakta Europske komisije za Hrvatsku20. veljače 2025.

Projekti